utorak, 15. svibnja 2018.

Palačinke sa svježim sirom

Ovaj recept sam nasla u casopisu Lisa  kao poljski i koristi se kod njih kao predjelo ili uz glavni obrok  uz  rusku juhu  Borš (juhu od cikle).. Ja nisam uopce skontala da je tipa slanog jer u tijesto ide šećer  mene je posjetilo na americke palacinke pa sam ga ja jela sa javorovim sirupom i vocem i divno se slagalo.. Ja cu staviti obje verzije pa kako kome paše da li slatko ili slano.. Tijesto nije puno slatko al ja bi osobno kad bi pravila slano stavila malu kafenu  kašiku šećera.. i mrvicu soli..



Sastojci za 4 osobe:

200 ml mlijeka
150 gr svježeg sira
2 jaja
2 kašike šećera
200 gr brašna
2 male kašike praška za pecivo
ulje ili neka masnoća za prženje


Priprema:

Izmiksati mlijeko, svjezi sir, jaja i šećer. Posebno izmješati brašnio i prašak za pecivo i dodati u smjesu i izmješati mikserom lagano..
Ostaviti da odstoji 1/2 h.. Ja sam ostavila nekih 15 min.
Zagrijati tavu za palacinke ili neku drugu i malo ulja vrlo malo kao za palacinke obicne i sipati malo smjese nekih 1-2 kašike supene.. Pržiti lagano par minuta sa obje strane,
Ja sam ga sluzila uz javorov sirup i svjeze i zaledeno sumsko voce..

slano preporuka Lise  za koristenje uz slani sirni umak:
1/2 kg mladog  sira izmješati sa dvije kašike kiselog vrhjna i dodati 2 kašike vrhnja za kuhanje  i dodati začinsko bilje po ukusu.. jednu glavicu luka ili mladi luk.. so i papar..





Nema komentara:

Objavi komentar