utorak, 18. srpnja 2017.

Juha od teleće koljenice

Obicno vikendom kuham ovu juhu ili neku mesnu juhu. Jako volim teleću koljenicu lešo uz pire i neki prilog.. Divna bistra juha.Moja mama je ovu juhu kuhala obicno u serpi ja cesto radi vremena kuham u pretis loncu.Ovako se isto kuha i juha od druge vrste mesa teleceg rebara ili od junetine.



Sastojci:
1 glavica luka
teleća koljenica ( ja obicno kupujem prednju jer je meksa i ima vise mesa, nekad kupim i zadnje)
3-4  srednje mrkve
1 komad celera korjen
1 peršun korjen i list
so, vegeta,
biber u zrnu
tjestenina za juhu (2-3 šake po želji rezanci, zvijezdice i sl)


Priprema:
Oprati luk ne guliti, presjeci na pola. Na ringlu staviti komad alu folije i sa rezanom stranom luk da porumeni.par min.. da se ufati smede..








Meso koljenicu oprati.. staviti u šerpu, pretis po želji.. Naliti hladnom  vodom oko 2- 3l otprilike da pokrije. meso i povrće...Povrće oguliti i dodati u vodu kao i luk.. dodati i začine.. Kuhati nekih 1,5 h vremena na laganijoj vatri ako je u šerpi.. U pretisu to bude upola otprilike.. bitno je da meso omekša..




Procjediti juhu na cjedaljku od čaja ja to radim ili neku veću, ja meso odvojim posebno i jedem kao glavno jelo. Mrkvu i korjenasto povrće nasjeckam..i dodam u juhu.
Obično odvojim jedan dio juhe koliko mi treba za taj dan ili sutradan i zakuham.A ako ostane nekad čistu juhu nezakuhanu i bez povrća samo tekućinu  odvojim za friz pa da imam skuhanu..
Tjesteninu možete skuhati posebno pa dodati u juhu da  je ne zamuti. Posuti po želji peršunom.
U juhu se mogu zakuhati i noklice.. Ja to obicno radim kad zelim malo jacu juhu..

Na ovaj način pravim i juhu od drugih vrsta  mesa teletine( prsa i sl.,) ili junetine(rebra).Ja uvijek ostavim kad skidam sa mesa neku masnoću pa dodam u juhu da pojacam ukus..
Princip kuhanja je isti, samo što ja najvise volim koljenicu mada i od drugih vrsta mesa bude fina.
Ukoliko ostane mesa za sutradan dodam ga u juhu a to mozete i odmah po želji ukoliko ne jedete ovako kuhano meso..




Nema komentara:

Objavi komentar