srijeda, 26. srpnja 2017.

Sirni popečci(Peynirli Kasik Dokmesi)

Ovo je sa jednog turskog bloga  sirni popecci ili  kao na sir popeci na kašiku tacnije. Meni su se svidjeli radi kombinacije i htijela sam da probam jer nisu klasicni  ustipci. Vrlo su ukusni i brzo gotovi. Super za dorucak, veceru ili neki lagani rucak uz prilog.. Ne peku se u masnoci i mene vise posjecaju na neku varijantu americkih palacinki... samo slanih..Ja sam pravila od pola mjere pa sam mjerila kao malom soljicom malo veca od klasicne za kafu..











Sastojci

  4 osobe
  • šolja jogurta(klasicna)
  • jaja
  • malu kafenu šoljicu ulja
  • 1,5 šolju brašna
  • 4 kašike naribanog sira bijelog (feta)
  • prašak za pecivo
  • so, 1 šaka peršuna
  • Priprema

    1. 1.
      Naribati feta sir ili neki bijeli sir po želji..Ja sam to odokativno nisam bas kašikom mjerila ribani sir.. mislim da to sad gore dole mrva vise manje ne mjenja..to je otrplike jedan komad sir nekih 5 dkg
      Jaja malo umutiti žicom za mućenje, primješati jogurt, ulje, prstohvat soli. i to malo umutiti da se ujednaci.. Dodati brašno i prašak za pecivo i na kraju ribani sir i nasjeckani peršun. (ja sam peršun danas zaboravila)
    2. 2.
      U tavu staviti samo kap ulja kao za palačinke kad se peku cisto da se ne zalijepi. Kašikom spuštati smjesu na zagrijanu tavu i peći. Sacekajte da se dobro smjesa gornja stisne tj da nije onako kao prvobidno mekana  vec da je malo zapekla.. jer je tesko za prebaciti zna se zalijepiti..
      Sluziti po želji uz salatu, sir, namaz i sl..
    3. 3.
      Ovako se mogu peći i bez sira i peršuna isto ovi kao popeci i oni se zovu kasik dokmesi.. Sve iste mjere samo se ne stavlja sir i peršun..




Nema komentara:

Objavi komentar