petak, 7. rujna 2018.

Kruske sa gorgonzolom(Roquefort kruske) na salati

Vec ranije sam probala kombinaciju kruski i gorgonzole u nekim salatama, brusketama.. Meni je ta kombinacija odlicna. Onda sam naisla na ovaj recept u jednom svom casopisu..
U orginalnom receptu ide Roquefort ja sam stavila obicnu gorgonzolu..Pravila sam dvije varijante ovog recepta sa skuhanim kruškama i svijezim i obje dobro pašu. U orginalu idu kuhane, al ja sam htijela da probam i sa svjezim pa cu napisati obje varijacije


Sastojci:
2 kruške
sok od polovice limuna
100 gr sira roqueforta( gorgonzole)
3 kašike vrhnja za kuhanje(mileram)
listovi zelene salate ili rikule
2 kašike svijetlog aceta ili nekog laganog sirceta
1 kašika ulja maslinovog
8 polovica oraha


Priprema;
Kruške oprati presjeci i ocistiti sredinu. I kuhati u malo vode sa limunovim sokom od 5-8 min. treba da ostanu cvrste ne premekane.. Izvaditi i ocjediti..
U orginalu ide da se sir znjeci i pomjesa sa vrhnjem( mileramom). Ja sam u tavi malo otopila i dodala vrhnje za kuhanje..
Oprati listove zelene salate i ousiti i staviti na tanjur preko staviti krusku.. i napuniti umakom od sira.. i dodati orahe..
Ulje, sirce malo izmješati i preliti preko salate i kruske..
Ukoliko ne kuhate kruske, ja sam tad stavljala rikulu dole, isto sam otopila malo gorgonzolu sa vrhnjem. i dodala orahe i dresing.. 


1 komentar: