subota, 1. rujna 2018.

Salata sa jabukom, celerovim stapkama i grožđem

.Juce sam probala jednu novu kombinaciju jabuka, celer i grozde malo drugaciji dresing..Veliki sam ljubitelj te kombinacije celerove stapke i jabuke. i vec ovdje imam dvije salate tog tipa.. 






  • Sastojci:
  • 4 jabuke(2 grany smith,2 po želji crvene kiselkaste)
  • 3 stapke celera
  • 1 šalica crnog grožđa
  • 1 šalica bijelog grožđa
  • 1/2 šalice brusnice
  • 3/4 šoljice oraha sjeckanih
  • sok od pola limuna
  • 1 čaša jogurta( ja sam stavila malo grčkog i malo obicnog)


Priprema:
Ja sam imala samo crvene jabuke nisam imala zelene i crno grozde. Nisam pravila toliko kolicinu.. nego od jedne jabuke, šake grožda i 1,5 stapke celera..Stavila sam saku brusnice i saku grozdica..  Meni je bilo za mene dovoljno..
Jabuke oprati i nasjeckati na kocke, celer isjeci na ploškice, orahe nasjeckati. Brusnice  i grozde  oprati. Ja sam grozde na pola nasjeckala jer su velike bobe. vi po zelji.. Dodati sjeckane orahe..
Sve izmješati preliti sa limunovim sokom i jogurtom i ostaviti u friz da se ohladi nekih 2 h.. mozda moze i krace.. al meni je stajalo tako jer nisam za rucak jela vec veceru..

Nema komentara:

Objavi komentar