ponedjeljak, 10. travnja 2017.

Salata od mrkve i kikirikija

Jedna jednostavna a jako ukusna salata od sviježe mrkve sa dodatkom kikirikija i sjemenki.. Začinjena bučinim uljem.. Ja to pravim odokativno al napisati ću odnos.. Vi možete po želji dodati više ili manje..





  • Sastojci:
  • veće mrkve
  • 50 gr kikirikija( ja to otprilike stavim 1-2 šake )
  • 50 gr sjemenki suncokreta ( 1-2 šake)
  • bučino ulje


Oguliti mrkvu ja sam pomiću Spiralizera je sjekla tako da ima ovaj oblik.. Može se naribati na krupnije ili isjeći na tanke ploške.. 
Kikiriki ja sam imala sirovi pa sam propržila i ogulila.. 
Sjemenke suncokreta malo tostirati bez masnoće na tavi.
Sve preliti sa bučinim uljem. Posoliti ukoliko nije slani kikiriki..

Rashaditi.. i služiti uz meso, samo za partije po želji..






Nema komentara:

Objavi komentar