ponedjeljak, 10. travnja 2017.

Pakora


Pakora je indijsko jelo, kao neka vrsta šnicli(polpeta) sa povrćem: Ovdje je kombinacija karfiola, krompira, luka i kukuruza.. Ovo je vegatarijansko jelo ili za ljude koje poste, jer ne sadrži ni jaje.. Ja sam put probala prije nekih 15 god kod svoje snahe i jako mi se svidjelo..  Nedavno sam našla od slanutka i kupila da bi mogla praviti ovo jelo..Ranije sam pravila nekom kombinacijom kukuruznog i običnog brašna( jer nisam imala slanutkovo brašno) al ono daje baš da se može lako oblikovati..




Sastojci:
  • glavica karfiola
  • krompira
  • glavice crvenog luka
  • 1/2 konzerve kukuruza( ja sam stavila onu skroz najmanju cijelu)
  • Slanutkovo brašno
  • so
  • mala kaškica gaza musala( mješavina začina), carry, čili
  • voda
  • sok od limuna( ja sam stavila pola)

Priprema:

Karfiol podjeliti na cvijetiće i obariti al da ostane malo tvrđi.
Krompir također obariti na tvrđe.(možete u cijelo oguljen ili na kockice) ja sam skupa sa karfiolom u cijelo pa sam isjeckala na kockice.
Luk također isjeckati na kockice,Kukuruz ocjediti.


Slanutkovo brašno, vodu, limunov sok, so, gaza musal, čili i carry izmješati smjesa da bude malo gušća nego za palačinke.
U to dodati povrće i izmješati. Vaditi kašikom i pržiti na ulju..
Ja nisam pržila u dubokom ulju, već na vrlo malo ulja na teflon tavi.. 
Staviti na papir da se ocjedi. 

Posluživanje

Služiti uz neki sos po želji ili neko meso.. i salatu






Nema komentara:

Objavi komentar