srijeda, 20. lipnja 2018.

Tikvice sa začinskim biljem

Jedno fino lagano ljetno jelo za gurmane .







Sastojci za 4 osobe:

800 gr tikvica
2 žlice maslinovog ulja ili  putera
2 glavice luka
2 češnja češnjaka
250 gr paradajza( cherry sam ja stavila)
250 ml povrtnog temeljca
1 prstohvat kajerskog papra
1 prstohvat šećera
zacinsko bilje - peršun, bosiljak, origano sam ja stavila
po želji malo soka od limete.. - ja nisam stavljala


Priprema:

Tikvice oprati , očistiti i narezati na četvrtine. Luk i češnjak oguliti i nasjeckati na ploške. Na masnoci propržiti luk, bijeli luk dodati tikvice i kratko propirjati dodati paradajz i jos kratko propirjati.
Naliti temeljcem, dodati zacine i po zelji sok od limete.. Kuhati nekih 6-8 min. Dodati zacinsko bilje..
Prilog po zelji mladi krompir.. Ja sam jela sa cous cousom super je pasalo.. Vi po zelji..



Nema komentara:

Objavi komentar