utorak, 19. lipnja 2018.

Flatbread pizza sa pršutom i rikulom


Nedavno sam nasla neki recept u svom casopisu za pizzu sa pršutom i rikulom i nekim sirnim  namazom.. i kontala sam ga probati.. Međutim on ce malo sacekati jer sam bila gladna i htijela neku brzu varijantu pa sam pravila flat bread.. Odlicna stvar vec prije sam probala razne flat breadove od Mucike i obozavam ih.. I tako nastade i ova varijanta pizze. Nama je bilo dovoljno za dvoje kao vecera al moze  i za vise osoba.. 


Sastojci:
  • za tijesto
  • 1 i 1/2 šoljicu brašna(ja sam mjerila šoljom od 250 ml+125=375 ml)
  • 1/2 šoljice mlijeka (125 ml)
  • kašike maslinovo ulja
  • 1 i 1/2 kaškica praška za pecivo, kaškica soli
  • Nadjev:
  • 125 gr mozzarelle
  • 50-100 gr pršuta
  • šaka-dvije rikule
  • cherry-rajčica
  • sir po zelji( koziji, gorgonzola,i sl)
  • bosiljak listici, origano
  • maslinovo ulje, aceto balsamico
  • Brašno, sol, prašak za pecivo izmješati dodati maslinovo ulje,  mlijeko i zamjesiti tijesto.. Razvaljati ga tanje na nekih 3-5 cm u ovalni oblik ili po želji okruglo.. Ja obicno flat valjam ovalno..Ili po želji napravite više manjih podjeliti tijesto na vise loptica pa razvaljati..
  • Staviti na papir za pečenje, preko malo namazati maslinovim uljem ,i staviti u zagrijanu rernu na nekih 200-220C 5 -6min.. Nakon toga izvaditi posuti po želji origanom, i poredati šnite mozzarelle i peći jos nekih 5-7 min.. vidjet cete kad pocne dobijati boju. Ovisi od pecnice, moja je dosta jaka.. Izvaditi flat bread po njemu poredati šnite pršuta , sir po zelji kockice, rukulu i paradajz cherry . Ukrasiti bosiljkom..
  • Po želji posuti sa acetom balsamikom .. super pase.



Nema komentara:

Objavi komentar