ponedjeljak, 11. srpnja 2016.

Pasta Carbonara

Tjestenina Carbonara jedno jako poznato jelo..Ja ga ovako pravim..





Sastojci:

200 gr špageta
100 gr pancete ili ko ne jede može neko suho meso
2 jaja
1/2-1 dcl vrhnja za kuhanje
parmezan ili neki drugi sir


Priprema:

Isjeći panecetu na kockice i prepržiti na suho.


Tjesteninu skuhati prema upustvu i ocjediti.
Izmješati jaje i vrhnje.


Sir naribati.Ja sam sad uz parmezan naribala i neki domaći blago dimljeni kravlji sir koji se lijepo uklopio.
Vratiti u šerpu i preliti sa smjesom od jaja i vrhnja.To raditi na toplom ali ne da je upaljeno da jaja ne koalegiraju( skuhaju se)  nego samo da se izmješaju u finu kremu..
Posuti sa slaninom i preko sir.
Služiti uz salatu..Ja sam služila uz pečenu papriku i salatu od rikule, cherry paradajza i krastavaca.





Nema komentara:

Objavi komentar