nedjelja, 10. srpnja 2016.

Lovačke šnicle

Lovačke šnicle kako ih ja pravim..Lijep saft i mekano meso..
Za ovaj recept po meni najbolje ide ramstek,mada može i juneći šnicl i teleće šnicle.
Ja sam ih sad pravila od telećeg šnicla.
Opet me zeza aparat nešto uslika nešto ne.. Ova slika je samo jedna šnicla koja je ostala..



Sastojci:
Količina je ovdje data kako sam ja pravila  za 2 osobe.
Vi povećaje količinu mesa i luka zavisno koliko mislite imati šnicli.


4 kom juneće šnicle(ramstek) ili teleće
1 glavice luka
2-3 čehna bijelog luka
bijelo vino ( čaša)
brašno, voda, začin, ulje
1-2 kaškice aleve paprike
malo peršuna lista



Priprema:

Šnicle isjeći i malo istući.



Posloliti i uvaljati u brašno..

Prepžiti na malo ulja i izvaditi šnicle i ostaviti sa strane.


 Isjeckati luk i bijeli luk.



   U istu tavu dodati isjeckan luk i bijeli luk malo propržiti da omekani.


Kad omekani zaliti sa bijelim vinom i vodom dodati začin, alevu papriku, peršun .
Vratiti šnicle i lagano kuhati dok omekane.. 1/2 h-1h zavisnosti od mesa.Bitno je da tekućina prekrije meso..




Ja to obično stavim u pretis i budu gotove za 15-20 min.Ukoliko pravite u pretisu voditi računa da ima dovoljno tekućine.
Ukoliko se luk nije raspao može se malo usitniti štapnim mikserom i da sos dobije ljepši izgled.
Služiti uz pire, rižu ili slično..


Nema komentara:

Objavi komentar