srijeda, 29. lipnja 2016.

Lazanje sa grilovanim povrćem, paradajz sosom i sirom

Volim jako povrće i jela sa njim.. Osobno više volim lazanje sa povrćem nego sa mesom jer su mi puno laganije i interesantnije..
Danas donosim recept lazanje  sa grilovanim povrćem,  paradajz sosom i sirom: Slikala sam postupak redanja al nažalost slike su uništene- pomjerilo se nešto na aparatu..






Sastojci:
12 kom lazanja
1 veći patlidžan
1 veća tikvica ili 2 manje ( ja sam stavila 1 i 1/2)
2 paprike bilo bi dobro da su u boji .( ja sam imala samo žutu i zelenu)
2 mrkve
Sos:
1veća kutija pelata ili svježi paradajz
bijeli luk 2-3 čehna ,
1 glavica luka
peršun list
maslinovo ulje
10-15 dkg žutog sira ili mozzarelle
1,5 dcl vrhnja za kuhanje


Priprema:

Tikvice, patlidžane isjeći na šnite po širini i malo posoliti i ostaviti 10-15 min da odstoji..
Paprike i mrkvu isto isjeći isto po dužini.
Na gril tavi ili u običnoj tefalnoj tavi sa vrlo malo ulja ( kašika) prepeči tikvice, patlidžane i paprike..
Mrkvu samo malo obariti. Kao i kore od lazanja.Pazite da vam se ne zalijepe.To radite kad sve drugo završite.


Sos:
Ja sam imala dalmatinsku šalšu u zamrzivaču jednu kesicu pa sam iskoristila.Ovdje ću vam dati recept za nju al ona se duže kuha  i ja je pravim na veće količine (3-4 kg paradajza) kao zimnicu i zaledim.Za šalšu treba biti dobro zreo i sladak paradajz a mislim da sad nije još takav.

Dalmatinska Šalša:
1 kg paradajza preliti vrelom vodom par sekundi da mu se skine korica.. i isjeći na komade.
Šaku peršuna isjeckati, i bijeli luk (4-5 čehna) na šnitice..
Mješavina maslinovog i običnog ulja (1/ 2 dcl) staviti u šerpu i dodati povrće, so, i to se kuha uz povremeno mješanje dok uvrije. To traje par sati pa je bolje odmah praviti veću količinu. Može se dodati malo šećera ako je kiselkasto.

Sos od paradajza brža varijanta :

Na malo maslinovog ulja propržiti luk i bijeli luk, i dodati pelate..Peršun list  i kuhati da se zgusne..dodati malo začina i šećera ako je kiselo.

Redanje:

Ja sam u malo pouljenu vatrostalnu posudu stavljala po 3 kore lazanja preko sos od paradajza da prekrije pa redati povrće i preko naribati sir.
Tako još 2 puta
lazanje
paradajz sos
povrće
ribani sir
Zadnji sloj ostaju 3 kore.
Vrhnje za kuhanje pomješati sa malo  paradajz pirea i preliti kore i posuti sira preko.
Peći 30-35 min. na 180. Ako nisu za to vrijeme pečene ostaviti još par minuta.


















Nema komentara:

Objavi komentar