ponedjeljak, 26. lipnja 2017.

Kadun butići

Kadun butici je jelo od mljevenog mesa.. porijeklom iz  Persije   al se u Bosni pravi.Ja sam bila ubjedena da im je porjeklo iz Turske uglavnom sa istoka. . Ja sam davno to probala prije nekih 10 god i jako mi se dopalo. Pravila sam par puta al sam i zaboravila danas sam se sjetila da bih mogla napraviti..



Sastojci

  4 osobe
  • 650 gr mljevenog faširanog mesa( junetina)
  • glavica luka
  • 80 gr riže
  • jaje+ 1 ili 2 jajeta
  • brašno,
  • ulje
  • Priprema

    1. 1.

      Mljeveno meso podjeliti na pola.. i na malo ulja propržiti luk i polovicu mesa..
      Rizu staviti u vodu i skuhati.. i ocjediti ako ima vode..
      Kad se proprži meso i riža skuha spojiti sve sa drugom polovicom svježeg mesa. posoliti, pobiberiti, dodati peršuna malo lista, i jedno jaje.. 
      Umjesiti smjesu i praviti male butice ( tipa pileceg batka malog  otuda je i ima) valjkastog oblika.. 
      Uvaljati ih u brašno pa u jaje i pržiti na ulju.. Ja przim u malo masnoce..par kašika
      Služiti po zelji uz neku salatu, povrce i sl.
      Ja imam ovako zapisano al ja uvijek stavim odokativo mesa jer je meni ovo puno nego otprilike pola i jedan saku rize i dodam 1 jaje manje.. 

Nema komentara:

Objavi komentar