srijeda, 29. lipnja 2016.

Prhke slatke kiflice

Ovaj sam recept dobila od svoje prijateljice. Ja imam jedan vrlo  sličan po kojem pravim al juče sam opet pravila po njenom.. i oduševljena sam.
Kiflice se brzo naprave i ostaju sviježe par dana.Kod nas je većina pukla odmah. Nisu mogli da se prestanu jesti.


Sastojci:

1/2 kg brašna
1 puter ili margarin
1 kafena šoljica ulja
1 čvrsti jogurt čaša
1 prašak za pecivo
 ribana limunova korica

Postupak:

U brašno dodati na kockice puter( margarin) ulje, i ostale sastojke. Umutiti mikserom i poslije malo rukom zamjesiti.I ostaviti 1 h u frižider.
Podjeliti na 4 dijela i razvaljati dio po dio. Razvaljati u krug, presjeći na 4 dijela i onda na još tri .. Tako da bude 12 kom iz jednog dijela.




Filovati po želji.Ja sam filovala raznim domaćim pekmezima od maline, jagode, višnje, marelice..da budu raznovrsnije..
Možete filovati i eurokremom, nutelom,  orasima i sl.Motati od večega ka manjem dijelu.
Peći  15-20 min na 200 C. Pazite da ostanu svijetle. Pečene uvaljati u štaub šečer.






Nema komentara:

Objavi komentar