četvrtak, 21. lipnja 2018.

Raznjići od mesa i povrća







raznjici sa dosta zacina

Volim raznjice pogotovo pilece, cesto cak pravim i samo od povrća..
Ovaj put od svinjskog mesa i paprika.. mada moze i teletina ili neko drugo meso po zelji..



Sastojci za 4 osobe:

500 gr svinjetine(teletine i sl- ja sam koristila svinjski vrat)
1 crvena i 1 žuta paprika
2 glavice luka

Marinada
125 ml maslinovog ulja
2 kašike nasjeckanog zacinskog bilja( peršun, ruzmarin,majcina dusica ja sam dodala i malo  origana, bosiljaka- vi po zelji)
2 češnja češnjaka nasjeckanog
korica od 1/ 2 limuna
so, papar, zacin

Priprema:
Meso oprati, posusiti i narezati na komade velicine zalogaja..Papriku oprati, očistiiti narezati na četvrtine.Luk ocistiti i narezati na kriškice..
Redom stavljati na raznjice .
Izmješati maslinovo ulje , dodati zacine i izmjesati..u to dodati raznjice.. i ostaviti u frizideru nekih 1 h.
Raznjice izvaditi iz marinade staviti na roštilj ili u tavu i peci 6-8 min po strani..
Sluziti uz salatu.. Ja sam jela uz cous cous sa paradajzom i jednu mješanu salatu sa mahunarkama.










Nema komentara:

Objavi komentar