nedjelja, 3. lipnja 2018.

Popečci od leće s krompirom i blitvom

Bas me interesovao ovaj recept.. vec sam pravila neke vege popecke od smede lece.. i bili su ukusni. Ovi su malo drugacije uz dodatak jaja i zacina.. Blitva i krompir u vrhnju sa sirom jako fino pase kombinacija..Jedan fin obrok bez mesa..






Sastojci za 4 osobe :
Polpete:
1 šalica crvene leće
pola glavice luka velikog ili jedna glavica manjeg
250 ml povrtnog temeljca za leću
1 žlica ruzmarina
kašika peršuna
2 jaja,
30 gr brašna
ulje

Krompir:
600 gr krompira
150 ml vrhnja za kuhanje
50 gr naribanog sira žutog

Blitva:
1/2 kg blitve
1/2 glavice luka velikog ili jednu manju glavicu
1-2 češnja češnjaka
100 ml mesnog temeljca za blitvu ( ja nisam to stavljala vec vodu uz dodatak zacina)
2-3 kašike maslinovog ulja
20 ml bijelog vina( ja nisam stavljala)
so, papar
50 ml domaćeg vrhnja( mileram)
oko 1 dcl vrhnja za kuhanje


Priprema:
Polpete:
U lonac staviti povrtni temeljac i u njemu skuhati lecu nekih 5-8 min. i ohladiti i ocjediti... Ja nisam imala temeljac dodala sam malo zacina ili moze se dodati malo kocke..
Leći dodati pola glavice nasjeckanog luka, ruzmarin, peršun, jaja, i brašno. Napraviti polpete od po dvije kašike smjese. Ugrijati ulje i pržiti polpete na njemu lagano sa obje strane nekih 5 min..



Blitva:
Na kašiki ulja propžiti glavicu luka, češnjak dodati bijeli dio blitve. Dodati temeljac i vino i kuhati 8-10 min.. i onda dodati listove blitve i kuhati nekih 5 min.Na kraju u to dodati domaće vrhnje..
Ovako je po receptu ja sam napravila malo drugacije jer sam imala obarenu blitvu već.
Na malo maslinovog ulja propržiti luk dodati i češnjak,blitvu, malo vegete i dodati malo samo vode i 5 min da se malo poveze.. i na kraju u to sam dodala kašiku milerama i malo vrhnja za kuhanje nekih 1 dcl.otrpilike odokativno..






Krompir:

Krompir oprati i staviti u kori da se kuha 30 min ili u pretis nekih 10 -15 min. Poslije toga ga oguliti i narezati na ploške.
Ugrijati vrhnje i u njemu rastopiti sir i dodati u to krompir, so, papar,malo muškatnog orašcica.Po želji moze se posuti ruzicastim paprom.. Ja nisam imala taj u zrnu, pa nisam nista ni stavljala preko.




Nema komentara:

Objavi komentar