ponedjeljak, 15. svibnja 2017.

Tropi Smoothie sa kokosovim mlijekom

Recept je iz kuharice Supernapitci od Jadranke Boban Pejić..  Ja sad malo isprobavam druga mlijeka i unosim u prehranu tako sam  pravila i  kokosovo mlijeko. I odlučila da probam neki smoothie sa njim..Ovo je recept za jednu osobu.. Ja sam malo povećala jer sam imala šolju i po kokosovog mlijeka..


Sastojci

  
  • čaša kokosovog mlijeka
  • 1/2 čaše ananasa svježeg ili iz konzerve
  • banana
  • Priprema

    1. 1.
      Ja sam pravila domaće kokosovo mlijeko po ovom receptu..https://www.coolinarika.com/recept/domace-mlijeko-od-kokosa-i-badema/  od Nature Reporter .
      Vrlo je jednostavno .. trenutno nemam sliku mlijeka nisam slikala.Ukusno je..

    Isjeckati ananas i bananu.. U blender staviti kokosovo mlijeko i voće i izblendati.
  • Služiti za doručak, međubrok, desert po želji..


2 komentara: