nedjelja, 20. svibnja 2018.

Polpete od karfiola

Nedavno sam naisla na ovaj recept i bas me zainteresirao.Volim jako pohovani karfiol i ovo polpete ukusom jako posjecaju na pohovani karfiol.






Sastojci:
1/2 kg karfiola
2 jaja
6 kašika brašna
šaka peršuna lista
šaka nasjeckanog kopra
ulje
so

Priprema:
Očistiti karfiol i otkinuti  cvjetove, oprati i staviti da se kuha sa malo soli nekih 15 min. Probati tvrdocu ne treba prekuhati nego onako da budu normalno cvrsti tj kao za salatu..
Procjediti dobro i ostaviti da se okapa.
Isjeckati ili izblendati ja nisam htijela blendati nego sam samo na sitno isjeckala da osjetim karfiol.

Dodati jaja izmješati  i brašno. Zacinsko bilje nasjeckati, dodati po potrebi malo soli.


Kašikom vaditi i pržiti na malo ulja ili kokosove masti. Sluziti uz jogurt gusti sa bijelim lukom.
Ja sam jela uz salatu od kelerabe i mladog luka tako da nisam pravila ovaj umak.




Nema komentara:

Objavi komentar