utorak, 21. kolovoza 2018.

Povrtna tavica sa indijskim oraščićima

Jedno fino lagano jelo, moze samostalno ili kao prilog..Vrlo brzo gotovo odlicno za tople dane..





Sastojci;
300 gr riže dugog zrna
300 gr mahuna zelenih olovka
1 crvena i 1 žuta paprika
1 glavica luka
2 kašike putera ili maslinovog ulja( ja sam ulje koristila)
1 tikvica
so, papar,
prstohvat muskatnog orascica
prstovat kajerskog papra
prstohvat šecera
100 gr posoljenih prženih indijskih orašćića


Priprema:
Rižu skuhati u slanoj vodi prema uputama..Ocjediti i prohladiti.
Mahune ocisiti i narezati na komadice.. Parike  očistiti i isto nasjeckati na rezance. Luk ocistiti i nasjeckati..
Na ulju ili puteru propržiti luk, dodati papriku i mahune i malo prijati.. po malo dodavati malo vode..


Tikvicu ocistiti i nasjeckati na ploške. Kad malo omekane mahune dodati tikvice i pirjati 5 min..
Dodati rižu, zaciniti, so, papar, muskatni, ja sam dodala i malo peršunovog lista.. I na kraju primješati indijske orascice..
ja sam jela uz svoje batacice u cili marinadi..i uz salatu..

Nema komentara:

Objavi komentar