srijeda, 8. kolovoza 2018.

Flatbread pizza sa grilanom tikvicom, cherry paradajzom i mozzarelom

Nedavno sam pravila pizzu sa tikvicama i odusevila se https://www.coolinarika.com/recept/807303/.. kako od samo tri sastojka tikvice, mozzarelle i zacina.. imas savrsen spoj..Ja sam  sad htijela malo drugaciju brzu varijantu pa sam pravila kao flatbread.. i malo sam tikvice tostirala.. Ja sam pravila tijesto od svog flatbread pizze sa pršutom i rikulom..https://wwwslatkoslanikutak.blogspot.com/2018/06/flat-bread-pizza-sa-prsutom-i-rikulom.html



Sastojci:
Tijesto:

  • 1 i 1/2 šoljicu brašna(ja sam mjerila šoljom od 250 ml+125=375 ml)
  • 1/2 šoljice mlijeka (125 ml)
  • kašike maslinovo ulja
  • 1 i 1/2 kaškica praška za pecivo, kaškica soli
  • Nadjev:
  • 1 srednja tikvica
  • 100 gr mozzarelle
  • malo gorgonzole par šnita 
  • šaka cherry paradajza
  • 3-4 kašike maslinovog ulja
  • čehno bijelog luka
  • origano, bosiljak 
  • Priprema:
  • Brašno, sol, prašak za pecivo izmješati dodati maslinovo ulje,  mlijeko i zamjesiti tijesto.. Razvaljati ga tanje na nekih 3-5 cm u ovalni oblik ili po želji okruglo.. Ja obicno flat valjam ovalno..Ili po želji napravite više manjih podjeliti tijesto na vise loptica pa razvaljati..
  • Staviti na papir za pečenje, preko malo namazati maslinovim uljem i zacinima ,i staviti u zagrijanu rernu na nekih 200-220C 5 -6min..
  • Maslinovo ulje, bijeli luk, bosiljak, origano izmješati . Cherry paradajz mozete presjeci na pola.. preliti sa malo ulja i zacina i staviti peci pored tijesta.. to mozete cak i par minuta prije staviti.. 
  • Tikvicu jednu srednju isjeći na tanke šnite spravicom za guljenje i na malo ulja ili gril tavi je prebaciti da omekani tj da pusti vodu.. 
  •  Nakon 5-6 min  izvaditi  tijesto i poredati šnite tikvica mozzarelle, malo gorgonzole.. i peći jos nekih 5-7 min.. vidjet cete kad pocne dobijati boju. Ovisi od pecnice, moja je dosta jaka.. 


  • Nema komentara:

    Objavi komentar