petak, 17. kolovoza 2018.

Patlidzani punjeni sa cous cousom

Jedno fino lagano ljetno jelo.. uz dodatak zitarice i povrca..



Sastojci:
2 veća patlidzana
200 gr cous cousa
1 glavica luka
1 češanj češnjaka
1 crvena paprika
1 žuta paprika
80 gr parmezana ili nekog sira drugog žutog
2 kašike maslinovog ulja




Priprema:
Oguliti luk i češnjak i nasjeckati. Paprike oprati i isjeci na kocke.. Cous cous preliti sa povrtnim temeljcem.. ili vodom uz dodatak zacina.. prema omjeru sa kutije..
Patlidzane presjeci i izdubiti.. ostaviti oko 1 cm.. Meso od patlizdana  isjeckati.. Ja sam malo prepekla na ulju da omekane patlidzani vi po zelji..jer onda skratim vrijeme pecenja
Na maslinovom ulju propržiti luk i cesnjak, dodati papriku i patlidzan unutrasnjost,. Malo propržiti da omekani dodati paradajz -cherry paradajz ili paradajz sjeckani..
So, papar dodati majcinu dusicu.. Dodati cous cous,, izmješati .. Napuniti patlidzane i posuti paremzanom i staviti peci u rernu 30min.Ja sam ovaj put stavila mozzarellu jer sam imala otvorenu..


Nema komentara:

Objavi komentar