srijeda, 4. srpnja 2018.

Salata od mahuna sa mozzarellom

Jedna fina ljetna salata.. Vec ranije sam pravila salatu sa mahunama i feta sirom https://wwwslatkoslanikutak.blogspot.com/2016/07/salata-od-mahuna-i-feta-sira.html i ona mi se jako dopala.. Ovdje dresing da bas poseban šmek..Mozzarella je dosta blaga tako da i ova salata je bas lagana.


Sastojci:
500 gr mladih duguljastih zelenih mahuna
2 glavice ljubicastog luka( kapule)-ja nisam imala trenutno je nemam stavila sam mladi novi luk
300 gr cherry paradajza
150 gr mozzarelle
6 kašika povrtne juhe( ja sam stavila vodu od kuhanja mahuna)
1 kašika limunovog soka
so, papar
2 kašike nasjeckanog peršuna
3 kašike maslinovog ulja
1 češanj češnjaka
4 šnite tosta  za sluzenje po želji


Priprema:
Mahune oprati, očistiti i kuhati u vodi sa solju nekih 10-12 min. Ja sam imala zaledene pa se one kuhaju kraće.
Izvaditi isprati i ocjediti,
Luk oguliti nasjećii na kolutove. Paradajz isto na polovine ili cetvrtine,
Mozzarelu isjeći na šnite ili kocke ili stavite mini po želji..Povće pomješati ili sloziti na pladanj i preliti dresingom.
Izmješati juhu, sok od limuna, maslinovo ulje, dodati češnjak i preliti salatu.
Sluziti uz tost koji se prelije sa malo maslinovog ulja po zelji,,





Nema komentara:

Objavi komentar