četvrtak, 5. srpnja 2018.

Polpete od blitve i feta sira

Volim polpete i cesto volim da ih ljeti pravim jer su mi zgodne uz salatu fin prilog.. Od tikvice i feta sira jako volim.. Ovaj put sam htijela jer mi je ostalo obarene blitve da napravim ili neke wafle, palacinke.. i na kraju sam iskombinovala i pekla ove.Ispale su odlicne fine mekane..


Sastojci:
1 šolja(šaka) obarene blitve(špinata) moze i svjezi pa nasjeckati, malo nasoliti pa ocjediti.
1 jaje
50 gr feta sira(2-3 kašike)
1 šoljica (filđan) od kafe mlijeka
1 šoljica (filđan) od kafe  jogurta
2-3 šoljice od kafe brašna
malo praška na vrh noža
po želji moze se dodati malo bijelog luka ja nisam
so


Priprema:
Obarenu blitvu(špinat) malo obariti ili svjezu isjeci, malo nasoliti i ocjediti kao za pitu da malo splasne.
Mlijeko, jogurt, jaje, malo izmješati dodati u to blitvu, feta sir i postepeno brašno sa malo praška za pecivo.. da se dobije gustina koja se moze vaditi kašikom .. ni pretvrdo ni premekano..
Zagrijati malo ulja u tavi i spustati kašikom polpete i pržiti po par min sa jedne i druge strane.Vjerujem da se mogu prziti i kao wafle, budem probala..
Sluziti uz neki dip ili jogurt.Ja sam jela uz salatu od kelerabe i celera.


Nema komentara:

Objavi komentar