subota, 28. srpnja 2018.

Paprike punjene sirom

Ovo nije nikakav poseban recept mozda i vecina pravi ovako.. Ja volim u sezoni jako paprike sa krompirom.. https://wwwslatkoslanikutak.blogspot.com/2016/07/paprike-punjene-krompirom.htmla i ove paprike su mi jako ukusne..


Sastojci za 4 osobe:
4-6 kom paprike žute babure ili crvene roga paprike
300 gr mladog sira
1  veće jaje
50-100 gr feta sira jedan komad odokativno
so, peršun po zelji
sjemenke po želji
ulje

Priprema:
Paprike oprati,  presjeci na pola i otkloniti sjemenke..Staviti u posudu sa malo ulja i da se pece nekih 5-10min dok se pripremi nadjev.. mada ni to ne mora al ja stavim cisto da malo omekane.
Nadjev: mladi sir, jaje, feta sir, so, po zelji mozete dodati neki zacin(peršun) po potrebi izmješati i puniti paprike.. Peci 30 min; dok porumene paprike.. Mogu se posuti sa malo sjemenki suncokreta..
Meni su ukusnije crvene paprike sa feta sirom.. al budu ukusne i zute..
Ja sam uz paprike pekla i krompir polo.. i jela mjesanu sarenu salatu od  paradajza,krastavica i kapule




Nema komentara:

Objavi komentar