ponedjeljak, 30. srpnja 2018.

Salata od raviola(tortelina) i sira

Jedna fina salata, do sad nikad nisam pravila bas salatu od raviola.. Vrlo lijep spoj..






Sastojci:
500 gr raviola sa špinatom(tortelina)
2 mrkve
100 gr rikule
1 glavica radića( ja nisam imala)
150 gr ovčijeg sira ( ja sam stavila feta sir)
so,papar, malo šećera
30 gr polovica oraha
75 ml maslinovog ulja
2 žlice octa ( ja sam stavila svijetli aceto balsamico)
sok i koricu od limuna
75 ml povrtnog temeljca

Priprema:
Skuhati raviole(torteline) prema uputama ocjediti malo isprati vodom.. Mrkvu oguliti i naribati.. Rikulu i radić oprati i ocjdditi.. Sir nasjeci na kockice.. Sve pomješati i preliti sa dresingom.
Dresing:
Povrtni temeljac pomjesati sa solju, limunovim sokom i koricom, maslinovim uljem i preliti po salati.. Posuti gore orasima..


Nema komentara:

Objavi komentar