petak, 11. svibnja 2018.

Brzinski prilog od povrća (i paste)

U današnje brzo vrijeme cesto nam trebaju jela koja možemo napraviti u vrlo kratkom roku.. Ovo je jedan brzinski prilog koji možete praviti samostalno ili po želji dodati pastu i sl.. Vrlo cesto kad imam više vrsta povrća i kad mi treba brz prilog pravim ovako povrće u woku..Nekada u to znam dodati proso, cus cus, neku  drugu zitaricu ili basmati rižu. Ovaj put sam mislila u to dodati orzo pastu al sam našla u ormaru ovu neku sitnu pastu neobicnih oblika i u boji pa sam njih dodala.. i dobila jako fin i ukusan ručak..






Sastojci

  2 osobe
  • crvena paprika
  • žuta paprika ili zelena
  • tikvica
  • 6-7 kom gljiva šampinjona većih ili više manjih (pola pakovanja)
  • šaku brokule ( ja sam imala zaledenu)
  • bosiljak, origano, vegeta pikant ili obicna ,so,
  • maslinovo i suncokretovo ulje
  • šake sitnije tjestenine po želji
  • Priprema

    1. 1.
      Zakuhati vodu sa solju i u nju dodati brokulu na cvjetiće da se kuha kratko sa pastom.. Brokulu nakon 5 min izvaditi i ocjediti. Neka bude tvrđa.. Pastu kuhati prema upustvu..
      Paprike isjeci na kolutove ili trakice, tikvicu na ploške,gljive na cetvrtine ako su male može na polovinu..
      Maslinovo ulje ja dodam uvijek i malo obicnog suncokretovog ulja staviti u wok neka pokrije dno neka ga bude da se moze fino ispržiti i pustiti povrće svoj sok.. U to dodati papriku i prepržiti malo da pusti boju na to dodati tikvice, gljive i njih malo propržiti da puste sok.. dodati zacine ..i brokulu.. sve malo propržiti da omekani..Ne treba dugo nekih 10 min. Pazite da ne zagori i ne prekuha se.. 
      Na kraju dodati pastu da se sve poveže.. Po želji gore se može naribati i malo sira.. ili posuti parmezanom.. 
    2. 2.
      Ja sam sluzili uz pljeskavice od puretine koje su mi ostale od ranije i uz svoju mješanu salatu.


Nema komentara:

Objavi komentar