nedjelja, 4. lipnja 2017.

Caprese pileći sendvić

Nedavno sam probala predivan sendvic od Anarad  sa coolinarike u koji idu paprike i mozzarella i odusevila se. Onda mi je palo na pamet da bi tako bilo dobro i sa piletinom i na netu naravno nadem razne vrste sendvica pilecih al meni je ovaj zapeo za oko.. i vec par dana hocu da ga pravim al nikako..Evo izvor delish.com Ja nisam praviala sve kako ide po receptu ja sam to sebi malo prilagodila.  Ja sam odusevljena.. ovo je ludiloooo dobrooo... Pravila sam vec i pravim piletinu file prepeceni pa preko paradajz i mozzarella i to mi je odlican recept..https://wwwslatkoslanikutak.blogspot.ba/2016/08/piletina-sa-paradajzom-i-mozzarelom.html  ovaj sendvic je cistoooooooooo ludiloooooo.... 




Sastojci

  
  • kriške tosta
  • pileći file
  • paradajz srednji( ja sam staviala dvije snite velikog paradajza)
  • 2 k maslinovo ulja
  • 125 gr mozzarele
  • par listova svjezeg bosiljka
  • so, kajerski papar, origano, bosiljak,cesnjak u prahu svega izmedu prsta
  • 1-2 k putera
  • Priprema

    1. 1.
      Pileći file isjeći na tanje šnicle.. posoliti , posuti kajerskim biberom( to sam ja stavila vi ne morate ja volim ljutkasto)mjesavinom origana, bosiljka,tj idu italijanski zacini pa sad kako ko zeli..i malo cesnjaka u prahu..
      Na maslinovom ulju proprziti filete par min sa jedne i sa druge strane oko 3-4 min po strani.. 

    2. Paradajz isjeci na šnite.. kao i mozzarellu ona moze na tanje snite.. ..( tek kasnije sam vidjela da u orginalu se riba. vjerovatno da se lakse otopi.. vi po zelji)
      Na tost kruh stavit šnitu mozzarelle pa piletinu preko snitu paradajza i bosiljak i opet snita mozzarele( ja sam ovu drugu fulila) preko staviti jos snitu tost kruha.
      Istopiti malo putera i prepeci sendvic oko 2 min dok porumeni.. to je potrebno samo da se mozzarella malo istopi.. 
      U orginalu se kruh premaze puterom al po meni to nije bilo potrebno jer je piletina socna jako i pusti svoj sok po tostu.. vi po zelji.
      PO receptu se to umace u aceto, meni to nije trebalo vi po zelji..
      sjesti i uzivati... jer ovo je jako jako dobrooo..





Nema komentara:

Objavi komentar