nedjelja, 5. lipnja 2016.

Pita sa 4 vrste sira






TIJESTO:

SASTOJCI:

300 gr. brašna , 1 kaškica soli, 180 gr. narezanog hladnog putera, 60 ml hladne vode

NADJEV:

SASTOJCI:
220 gr  mladog sira, 80 gr mozzarelle, 60 gr gorgonzole ,70 gr ribanog paremezana, 2,5 dcl vrhnja  za kuhanje, 3 jaja + 1 žutanjak

Priprema:
Brašno na kockice puter , so izmješati da se dobije krupnozrnasta smjesa mikserom,onda dodati vodu i miksati dok ne dobije oblik lopte.









 Prekriti ili umotati u prozirnu foliju i ostaviti 30 min u frižider.

Razvaljati na pobrašnjenoj površini i staviti u namašćen kalup  promjera 25 cm ( ja ne podmazujem jer imam takav kalup kojem to ne treba)









                             

Tijesto prekriti papirom i posuti zrcima graha, riže ili sl.




Peći 20 min. Skinuti papir i peći još 5 min dok ne porumeni do zlatne boje,





Nadjev :

Izmješati vrhnje, jaja i dodati sireve ( ja sir izribam ili na sitno ga isjećem  radi topljenja).

Preliti tijesto i peći još 25 min do zlatne boje..
                                     





Kada se ohladi isjeći na kriške.




Napomena:

Sirevi se mogu i zamjeniti po želji. Ja uvijek stavljam mladi sir, gorgonzolu ona da lijepu aromu , neki žuti sir koji imam ( trapist, gauda i sl). mozzarellu.

Ne bi preporučila da stavljate neke jake sireve tipa travničkog,  livanjskog, paškog. ementalera  i sl.
Ja imam manji kalup pa sam sebi mjere prilagodila tome.






Nema komentara:

Objavi komentar