utorak, 28. kolovoza 2018.

Kolač od limuna i tikvica

Vec ranije sam pravila muffine sa tikvicama i cokoladom i odlicne su.. One se doista i ne osjete u tijestu, a daju fantasticnu vlaznost i socnost.. I bas me interesovalo kakva ce biti ova kombinacija..Volim ukusu limuna u kolacima..  Recept sam vidjela na netu.. Vrlo je jednostavan i brz za napraviti a vrlo socan.. Moji nisu ni skontali da su unutra tikvice a svidio im se. 





  • 1 i ¼ šoljicu šećera ( ja sam mjerila sa soljicom od 2dcl)
  • 6 kašika maslinovog ulje( ko ne voli moze i obicno)
  • 2 jaja
  • ⅓ šoljice mlijeka(u receptu je bademovo sa aromom vanilije- ja sam stavila obicno)
  • 2 žlice soka limuna
  • 1/2 vanil secera ili po receptu 1 kašika ekstrakta vanilije ili badema
  • 2 šoljice glatkog brašna
  • 1 ¼ kaškica praška za pecivo
  • ½ kaškice soli
  • 1 ½ šoljicu ribane tikvice,
  • 2 kaškice ribane kore limuna
  • ja sam dodala jos i 1 limun secer jer nisam imala dovoljno ribane kore limuna
  • za glazuru
  • 1 šoljicu šećera u prahu
  • 1-2 kašike limunovog soka

Priprema:
Brašno, prašak za pecivo i sol staviti u posudu i izmješati.Naribati tikvice..
U drugu posudu staviti  šećer i maslinovo ulje izmješati zicom .Dodati jaja i mlijeko i malo umutiti.. Dodati sok od limuna, vanil secer( ekstrakt).Dodajte smjesu brašna i promiješajte dok se ne uraditi smjesa.. Naribane tikvice dodati u smjesu.. Dodati i ribanu limunovu koricu i limun secer po zelji..Kalup duguljasti podmazati i pobrasniti ili staviti papir za pecenje.. Rernu zagrijati na 180-200C. 
Ulijte tijesto u pripremljeni duguljasti  kalup i pecite 45 do 55 minuta ili dok umetnute čačkalicu ukoliko je suha gotovo je ako je vlazna  tj ostaju na njoj mrvice treba jos peci. Vrh kolaca trebao bi izgledati suh.
Ohladiti kolac nekih 15-20 min i onda preliti glazurom.
Za glazuru: u secer u prahu dodati limunov sok i izmješati da se napravi glatka dovoljno tecna smjesa da se moze preliti po kolacu..

Nema komentara:

Objavi komentar