ponedjeljak, 16. srpnja 2018.

Puding od grisa i preljevom od malina

Jedan desert iz djetinstva na malo drugaciji nacin.. Uvijek sam volila griz i onda naribam gore dosta cokolade.. Ovaj put uz voćni preljev. Jako fino i osvježavajuće, desert za velike i male
Ja sam koristila speltin griz i on ima neku po meni finu orašatu notu.. Kuha se kao i obićni griz..



Sastojci:
1/2 l mlijeka
125 gr griza
vanilija
80 gr šećera
naribana limunova korica ili korica od naranđe
2 kašike soka od naranđe kod mene a moze i limun
1 jaje
10 gr omekšanog  putera
40 gr malina



Priprema:
Uliti mlijeko da provrije, dodati onda griz, 40 gr šećer, vaniliju i limunovu koricu i prstohvat soli. Kuhati nekih 2-3 min dok se zgusne..Umutiti jaje i puter i dodati u smjesu.. Ja to nisam dodavala. i mislim da je bolje i jaje malo skuhati u grizu.
Ja sam samo skuhala normalo griz.. i ulila u kalupe..jer je griz od spelte pa je gruplji teksturom.

Kalupe oprati vodom i uliti kuhani griz  u njih i drzati 3 h u frizideru..

Maline izmešati sa 40 gr šećera dodati sok od naranđe i izmiskati..
Ohladen puding okrenuti na tanjurić i preliti sa preljevom..


Nema komentara:

Objavi komentar