nedjelja, 7. kolovoza 2016.

Vegetarijanska pizza

Već odavno sam na nekim stranim blogovima vidjela ove varijante pizze.. Prije 15 dana sam je prvi put probala kada mi je jedan prijatelj  na moru koji je došao iz SAD napravio po receptu nekog dr i kako on to pravi .i oduševila sam se..Čim sam se vratila sa odmora odlučila sam da je i ja sama napravim. Tijesto je fantastično i fantastično miriše., čak i moji ukučani su bili skeptični kad su čuli da je tijesto od karfiola al su tražili repete.




Sastojci:

Tijesto:
 2 šolje naribanog svježeg karfiola cvijet
2 šolje naribanog sira ( mozzarella ili sir za pizzu)
1 jaje

Nadjev:
Paradajz pire iz kutije i tube ( 1 šolja i 1-2 kaškice koncentrata )
1-2 kašike maslinovog ulja
origano
ribani sir
svježi paradajz


Priprema:
Naribati karfiol i sir i dodati mu jaje.




Zamjesiti tijesto. U tepsiju staviti papir za pečenje i staviti tijesto.


Peči tijesto 15 -20 min na 250, dok se zažuti, moguče je da se mora i malo duže peči.
Ja sam je morala malo duže peči jer nije se dovoljno isušila..



Nadjev:
Paradajz pire, maslinovo ulje, i origano izmješati.



i preliti preko zapečene kore..

Naribati  sir ( mozzarella ili žuti za pizzu) i isjeći  svježi paradajz na šnite.




Staviti preko paradajz sosa 


Peči još nekih 15-20 min dok se sos zgusne i sir zapeče.








Nema komentara:

Objavi komentar