četvrtak, 12. srpnja 2018.

Kruh od banane(banana bread)

Davno nekad ima i 10 godina sam dobila ovaj recept od jedne gospode koja mi je donjela komad ovog kolaca da probam i dala recept gdje pise kolac sa bananama.. Htijela sam i prije da ga pravim al nesto nisam bas bila veliki ljubitelj kolaca sa bananom..Međutim u zadnje vrijeme mi se sve vise svida okus banane u palacinkama, i sl..
U nedjelju sam pravila ovaj kruh i dan danas je a ostao je komadic mali mekan.. Vrlo ukusan, zgodan za dorucak, uz kafu


Sastojci:
1/2 šolje mekanog  putera ili margarina - to je otrpilike pola 100- 125 gr
1 šolja šećera
2 jaja
1 šolja izgnjećenih banana ili 3 banane srednje velicine
2 šolje brašna
1 kafena kašika sode bikarbone
1/2 kafene kašike praška za pecivo
1/2 kafene kašike soli
ja sam dodala i jednu šaku malina

Priprema:
Umutiti puter i šećer, dodati jaja, brašno i ostalo i na kraju izgnjećene banane i sjeckane orahe i lagano drvenom kašikom znaci ne mikserom izmješati.
Namastiti  duguljasti kalup i pobrašniti ili staviti papir za pečenje izliti smjesu .. Pečnicu zagrijati na 175C i peći 1 h vremena . Izvaditi ostaviti da ostoji da se malo ohladi i onda toplo ne vruce umotati u najlonsku foliju..
Rezati na šite i služiti uz kafu ili čaj.



Nema komentara:

Objavi komentar