utorak, 5. lipnja 2018.

Tavica sa piletinom i rižom

Još jedno lagano šareno jelo na azijski način




Sastojci za 4 osobe:

60 gr riže basmati
po 2 zute i crvene paprike
200 gr kineskog kupusa
1 mladi luk
400 gr pilećih fileta
60 gr sojinih klica
2 kašike ulja
1 kašika soja sosa
so, papar
kineska mjesavina 5 zacina


Priprema:
Rizu skuhati u vodi sa malo soli..Omjer prema uputstvu sa vrecice.. obicno ide 1 šoljica rize i 2-3 šoljice vode..
Ja sam kuhala vise jer sam pravila tati drugo jelo jer on ne jede piletinu pa kao prilog..
Povće oprati i očistiti. Papriku i kupus nasjeći na rezannce, mladi luk na kolutove.
Zagrijati u tavi(woku)ulje i dodati povrće i pržiti nekih 15 min.. Meso isjeći na rezance i njih propržiti posebno na kašiki ulju.. Ja sam to skupa radila..Vi po zelji,
Rizu ocjediti i skupa sa klicama dodati porću i pirjati 2 min. zaciniti sojinim umakom.mješavinom 5 zacina i paprom.. Dodati tad rezance piletinae .
Sluziti u zdjelicama..

Nema komentara:

Objavi komentar