utorak, 5. lipnja 2018.

Smoothie jagoda i ananas (više kombinacija)

Ja stalno nešto muckam.. Kupila sam neki ananas svjezi pa taman pravim neke kombinacije od njega i jagoda.. Prvi dan sam u njih dodala banane i sok od narande.. drugi dan sam pravila samo ananas i jagode.. Da ne bi pisala više recepata stavit cu pod jedan 




  • SMOOTHIE OD JAGODE I ANANASA
  • Sastojci:
  • 5-6 kom većih jagoda (šaka)
  • koluta svježeg ananasa ili pola konzerve male onda možete dodati i soka od ananasa

  • SMOOTHIE OD JAGODE, ANANASA I BANANE
  • Sastojci:
  • 5-6 kom jagoda većih
  • koluta ananasa
  • banana
  • sok od jedne naranđe( ja sam imala crvenu)
  • Priprema


    1. Smoothie od jagode i ananasa
      Voće ocistiti i nasjeckati.. Dodati u blender po potrebi dodati malo vode ili soka ako je iz konzerve ananas.. Miksati min, dva.. Po želji gore se može ukrasiti voćem..


    2. Smoothie od jagode , ananasa i banane

      Voće ocistiti i nasjeckati.. Dodati u blender po potrebi dodati malo sok od cijedene narande i izmiksati min dva.. 

Nema komentara:

Objavi komentar