četvrtak, 7. lipnja 2018.

Bamja sa ćuftama

Ovaj mi se recept turske kuhinje dopao jer obicno sam do  sad pravila bamju sa teletinom,nikad sa cuftama.. Ja sam inace malo ovaj recept promjenila u odnosu na orginal, dodala vise povrca,  izbacila sam limun i jogurt  jer nisam navikla na taj ukus...




Sastojci:
za cufte( okruglice)
300 gr mljevenog mesa
2 češnja češnjaka
1 ž. mrvica
so, papar, zacin po zelji
malo brašna
ulje
povrće:
1 glavica luka
1 kesica bamja zaledene  Ledo ili svjeze ako imate 350- 400 gr( nisam sigurna koliko je to pakovanje Ledino)
1 veća mrkva
1 paprika crvena
1  veći paradajz
1 veći krompir ili 2 srednja po zelji
1 kašika brašna
aleva paprika, paradajz pire
so, biber, zacin



Priprema:
Cufte:
Izmješati meso dodati nasjeckan cesnjak i zacine, napraviti okruglice velicine zalogaja i mogu se uvaljati malo u brašno i propržiti na ulju i ostaviti.

Povrće oprati, oguliti luk i nasjeckati ga na šnite mrkvu ostalo na kockice po želji, krompir malo krupnije kocke..
Na malo ulja propržiti luk, mrkvu, papriku  da puste malo dodati bamju , paradajz na kockice, krompir i sve jos malo propržiti.. Dodati zacine i kad malo zastakli tj malo se izdinsta nekih 5-6 min naliti vodom dodati cufte i kuhati dok ne omekani,, Nekih 20-25 min.
Ukoliko zelite da bude gusce propžiti kašiku brašna na malo ulja  i  dodati kašiku  paradajz pirea ili kašiku aleve paprike..Ja imam neku pastu od paprike kao svjeza turska pa nju dodam bude jako ukusno.Ja sam dodala ovako sa brašnom..


Nema komentara:

Objavi komentar