subota, 9. lipnja 2018.

Celer salata

Jako volim celer stapke i cesto ga volim jesti svjezeg na salatu.. divno pase uz voce( jabuku, krušku) i sireve.. Ovaj put jedna malo drugacija kombinacija isto sa vocem al slatkim.
Odlicno paše meni je bila odlicna,vrlo osvjezavajuca




Sastojci:

4 stapki celera
1 šaka badema mogu se tostirati da bude jaci ukus ( ukoliko nemate bademe mogu orasi ili sta volite od koštunjavog voca)
4-5  kom datula mesnatih( one tuniske ne suhe nego fine mekane)
3-4 šnite žutog  sira ja sam stavila ementaler na kockice mada mogu i jaci sirevi tipa parmezana , livanjskog i sl..
limunov sok i sok od narande mogu se pomješati ili samo limun (2-3 kašike)
maslinovo ulje (1-2 s.k.)


Priprema:

Stapke oprati i isjeckati. Datule ocistiti od košpe i nasjeckati.
Bademe tostirati mogu i ne mora po zelji.. Žuti sir isjeci na kockice..
Iscjediti malo soka od limuna ili kombinaciju ja sam pravila sa oba izmješati sa maslinovim uljem i preliti po salati.




Nema komentara:

Objavi komentar