subota, 30. lipnja 2018.

Tavica sa krompirom i kobasicom

Jedno ukusno brzo jelo koje puni baterije u ovo hladno ljeto..






Sastojci za 4 osobe:
850 gr krompira
2 glavice luka
1 žuta i 1 crvena paprika
1 limenka kukuruza (315 ml)- ja nisam ovaj put stavljala i bilo je i bez ukusno  jer sam imala grasak kao prilog
300 gr mesne kobasice ( ja sam stavila kranjsku-vi po zelji)
6 kašika ulja
so, papar, peršunov list

Priprema:
Krompir oprati i kuhati u slanoj vodi dok ne omekani nekih 30 min. . Ja sam skuhala u pretisu to je bilo brzo gotovo. Ovisno naravno i od vrste krompira.Krompir poslije oguliti i nasjeckati na ploške ili kocke po želji..
Luk oguliti i narezati na kockice. Paprike oprati i očistiti i narezati na ploške ili kocke po želji malo veće..Kobasicu nasjeci na šnite.
Zagrijati ulje i na njemu propržiti krompir dodati kobasicu, luk, papriku i kukuruz. i pržiti nekih 5-6 min dok se ne ispeće , dobije boju. Zaciniti solju, paprom, dodati peršunov list..
Ja nisam ovaj put stavljala kukuruz jer sam imala vec napravljen od dan ranije grasak pa sam jela uz njega ovu tavicu.





Nema komentara:

Objavi komentar