četvrtak, 28. lipnja 2018.

Ratatouille sa začinima

Jedno divno ljetno francusko poznato jelo. Mene je oduševilo. Uz njega se moze napraviti i umak od češnjaka ja nisam jer sam jela drugaciju kombinaciju. Ja cu  napisati i umak pa ko zeli neka tako jede.





Sastojci:
4 paradajza
1 glavicu luka
2  crvene paprike
1 patlidžan
2  tikvice (žuta i zelena tikvice)
1 svežanj timjana(majcine dusice) i ruzmarina
1 češanj češnjaka
5 kašika maslinovog ulja



Priprema:
Oprati povrće, luk oguliti i nasjeckati .Patlidzan isjeci na kocke, tikvice na ploške, papriku na kocke veće,
Zagrijati maslinovo ulje i dodati luk i proprziti onda patlidzan i njega malo priprziti primješati paprike i tikvicu.. češnjak,so, papar,zacine malo to pržiti pa dodati paradajz. Pokriti poklopcem i lagano pirjati 15 min.. po potrebi moze se dodati vrlo vrlo malo vode par kasika ukoliko povrće ne pusti svoj sok..mada ce pustiti.
Sluzuti po zelji uz umak. Ja sam jela uz cous cous i pecene kobasice.





Umak od češnjaka

150 ml milerama
2 kašike jogurta
1 češanj češnjaka
3 kašike peršunogovog lista
so, papar

za umak češnjak i peršun nasjeckati dodati ga i sve spojiti sa mileramom i jogurtom.


Nema komentara:

Objavi komentar