nedjelja, 20. kolovoza 2017.

Košarice od čokolade i malina

Ovo sam vidjela nedavno na fb i stavila da moram probati.. inace slabo pravim slatko ljeti.. al danas sam ih napravila da probam i odmah pola podjelila..  Kosarice su fantasticne cokolada se fantasticno prozima sa malinama.. ukus.. kao neki mus od cokolade i malina.. fantasticna kombinacija.. korpice su od topljene cokolade..mini zadovoljstvo








Sastojci

  4 osobe
  • 300 gr čokolade za kuhanje
  • 100 gr malina
  • 50 gr šećera
  • 2 dcl vrhnja za slag
  • Priprema

    1. 1.
      Otopiti 150 gr čokolade ja to radim na pari i izliti pomalo u kalupe oblika korpice( aluminijske, silikonske za muffine). Ja sam u silikonske za mufine.. Po kašiku otprilike.. malo sam gore vrhove premazala cetkicom.. gdje ne moze se razliti.. Meni je izaslo za 10 korpica srednjih. Malo ohladiti na sobnoj temparaturi pa staviti u frizider.. Treba nekih dva sata otprilike..
    2. 2.
      Maline i šećer staviti da se malo skuha.. Ja sam malo kašikom usitnila zgnjecila da prije. Ne treba dugo nekih 5 min da se stisne.. Po želji ako vam smeta mozete procjediti na cjedanjku kospice. meni to ne smeta a i ne osjeti se.. pa ja i nisam to radila..Malo ohladiti da se moze spojiti sa ostakom kreme..

    3. 3.
      Istopiti i drugih 150 gr čokolade i malo ohladiti
      Vrhnje istuci u šlag i dodati mu topljenu čokoladu i maline.. Sve lagano izmješati da se spoji krema.. Ja sam stavila i kremu odmah u frizider da se ohladi i stisne.. 
    4. 4.
      Lagano skinuti cokoladu sa korpice i napuniti filom.. Ukrasiti sa malinama.. Drzati u frizideru. 

Nema komentara:

Objavi komentar