utorak, 11. srpnja 2017.

Grčki pileći ražnjići

Jedan brzi ljetni mesni obrok jako ukusan.. i vrlo brzo gotov..Jako fino socno i lijepo začinjeno meso.. Uz sos i neku salatu odlican obrok..Ja sam jela uz pečeni patlidzan i grčku salatu od bulgura..  






Sastojci

  
  • 1 kom pilećeg filea( to se misli jedan cijeli tj 2 kom)
  • sok od 1 limuna
  • 3-4 s.k. maslinovog ulja
  • češnja češnjaka
  • veći krastavac ili 2 manja
  • grčki jogurt( malo pakovanje od 90-100 gr)
  • so, origano, bosiljak suhi
  • Priprema

    1. 1.
      Pileći file isjeći na kockice.
      Iscjediti sok od limuna, dodati mu maslivo ulje,2 češnja češnjaka, origano i malo bosiljka po želji ja sam stavila.Sve izmješati i staviti meso u marinadu bar pola sata  da odstoji..moze i vise.
      Na ražnjić nabosti kockice mesa i prepržiti na tavi. moze rostilj ili obicnoj teflon bez dodavanja masnoće.


    2. 2.
      Krastavac isjeckati na manje kockice, ne morate guliti ako je fina kora.. dodati sol, grčki jogurt, i malo origana i po želji moze umjesto origana peršun. ja sam stavila sad origana.. 






Nema komentara:

Objavi komentar