srijeda, 31. svibnja 2017.

Zdravi sladoled sa grčkim jogurtom

Nedavno sam slucajno vidjela ovaj recept i zaboravila sam na njega..    Vrlo jednostavan sladoled a zdrav, bez dodatka šećera..  Recept je sa internetu tu ima jos par opcija pravljenja.. mada mislim da mozete sami sebi napraviti kombinaciju.. Ja sam stavila banane, jagode i maline.. 




Sastojci

  

  • banane 
  • šoljice jagoda( ja sam stavila pola jagode, pola maline jer nisam imala dovoljno)
  • 1/2 šoljice grčkog jogurta
  • Priprema

    1. 1.
      Očistiti voće , nasjeckati i zalediti.. Nakon toga staviti u blender dodati grčki jogurt i izblendati. prebaciti u posudu i staviti u friz na 2-3 h.
      Po želji ukrasiti voćem ili coko prelivom i sl.. i uzivati.. 
    2. Ovaj put maline i jagode..

Nema komentara:

Objavi komentar