četvrtak, 25. svibnja 2017.

Avokado caprese salata

Ostalo mi je od juće pola avokada, neka mozzarella kojoj će isteci rok  i rikula za potrošiti pa sam malo po netu i našla ovu divnu salatu.. Pošto ja rikulu obozavam i ove druge sastojke znala sam da mora biti dobra..












Sastojci

  4 osobe
  • šake rikule
  • 1/2 avokada
  • 6-7 kom cherry rajčica
  • 125 gr mozzarelle ili mogu one mini bit ce jos ljepsa
  • bosiljak, so, biber, maslinovo ulje, aceto balsamico
  • Priprema

    1. 1.
      Avokado nasjeći na šnite( kocke po želji).. 
      Cherry rajčice presjeci na pola.. 
      Mozzarellu isjeći na kockice. 
      Poslagati rikulu dodati avokado, rajčice i mozzarellu. 
      Preliti sa maslinovim uljem, acetobalsamicom, so, biber, i ukrasiti bosiljkom.. 
    2. Ovaj put sam pravila uz dodatak jagoda i odlicna je..

Nema komentara:

Objavi komentar