srijeda, 24. kolovoza 2016.

Musaka od grilovanih tikvica i patlidžana

Ja jako volim ovu musaku. Puno mi je laganija od musake sa krompirom.. Ja malo grilujem povrće jer mi je tako ljepšeg ukusa i pusti vodu povrće.




Sastojci:
1 -2 patlidžana
2-3 tikvice
300 gr mljevenog mesa
glavica luka
2-3 jaja
2-3 dcl mlijeka ( ja to stavim otprilike)
2-3 kašike milerama

Priprema:
Isjeckati luk. Na ulju propržiti luk i mljeveno meso, dodati so, biber, začin.



Patlidžane i tikvice isjeći na tanje ploške, malo posoliti. Prepeči na roštilj tavi ili običnoj teflon tavi. Možete staviti kašiku dvije ulja da povrće omekani.


U malo pouljenu posudu staviti patlidžane i tikvice da bude izmješano.


preko staviti meso i opet red povća.
Izmješati jaja, mlijeko i mileram i preliti preko povrća i zapeči u rerni dok uvrije sva tekućina.






Nema komentara:

Objavi komentar