petak, 8. srpnja 2016.

Gaspačo

Gaspačo je hladna juha od paradajza i povrća. Ja sam to prvi put probala prilikom posjete Španiji u augustu mjesecu kada su temparature bile i preko 40 stepeni.. Kod njih to ima čak i u Mcdonals  da se kupi u čaši..
Vrlo osvježavajuća juha koja vraća minerale i vitamine na visokim temparaturama..





Sastojci:

3 velika zrela paradajza
1 zelena (žuta) paprika
1 veći krastavac ili 2 manja
1 glavica luka
2-3 kašike maslinovog ulja
1 kašika bijelog alkoholnog  sirćeta
so, biber
bijeli luk čehno dva ( ja nisam stavljala)


Priprema:

Ja sam skinula paradajzu kožu al i ne mora.
Povrće nasjeckati na kocke i izblendati u blenderu..Ukoliko je pregusto dodati malo vode, maslinovo ulje i sirće. Rashladiti u frižideru  par sati i konzumirati. Ja sam stavila par listića bosiljka kao ukras..

U nekim receptima  stavlja se  i sredina  kruha da se samelje  u gaspačo da bi bila gušća..
Možete ga služiti garniranog sa svježim isjeckanim povrćem i kockicama kruha.. tostiranog..



Nema komentara:

Objavi komentar