četvrtak, 21. srpnja 2016.

Beze rolada sa voćem

Kod jedne djevojke na Insagramu sam vidjela ovaj rolat i jako mi se svidjeo izgledom..I interesovalo me kako se beze kora savija u rolat .. Ja ovako slično pravim koru za tortu Kinder Bueno.
Ja sam napravila svoju verziju ovog rolata tj krema je izmjenjena  jer kod nje je bio šlag i voće.  Ja sam napravila vanil kremu od žutanjaka  i pomješala sa vrhnjem.Rolat je fantastičan spoj laganog beze tijesta, badema, kreme i voća.










Sastojci:
kora
5 bjelanjaka
25 dkg  šećera
100 gr listića badema ( ja sam stavila pola bademe pola lješnjake)


3 dcl mlijeka
5 žutanjka
4-5 kašika šećera, vanil šećer po želji
3 kašike gustina
2 dcl  slatkog vrhnja ( šlag)

voće po želji - ja sam stavljala maline i ribizle prvi put, a sad maline i jagode..


Priprema:

Na papir za pečenje staviti bademe listiće  i peći  nekih 5-7 min na 180.Da se ne bi lijepio poslije beze papir mozete malo namazati puterom ili margarinom pa posuti badem listiće..
 Pazite čim počnu mirisati gotovi su.
Umutiti bjelanjcad i dodati postepeno šećer,mutiti dok se ne stisne. Bjelanjcad izliti na tostirane bademe.
Peči 10 min na 180 pa smanjiti i još 15-20 min n a150C.
Kad je pečeno zamotati u papir.



Krema:

Staviti 2,5 dcl mlijeka da prokuha. Žutanjke, šećer, vaniliju po želji , gustin i ostatak mlijeka umutiti i kad provrije mlijeko skuhati  kremu da se zgusne. Ohladiti kremu.


Umutiti slatko vrhnje i pomješati sa kremom.Možete mikserom to na laganoj brzini.

Na beze koru staviti kremu i namazati preko isjeckati voće po želji..


Zamotati rolat i ohladiti.




Nema komentara:

Objavi komentar