ponedjeljak, 11. lipnja 2018.

Waffle od tikvica i feta sira

Ja sam veliki ljubitelj tikvica, tako da vec ovdje imam neke svoje recepte sa popeccima od tikvica i feta sira.. znam da ta kombinacija super pase.. Vec sam prije probala neke druge waffle sa tikvicama i bili su super.. al ovi su odlicni.. bez masnoce samo sir a tako divni mekani.. Ne ide puno brašna u njih.. 


Sastojci

  4 osobe
  • srednje tikvice
  • jaja
  • 200 gr feta sira
  • 100 gr mladog sira
  • 6 kašika brašna
  • 1/2 praška za pecivo
  • so,
  • + mladi sir za sluzenje (250 gr)
  • Priprema

    1. 1.
      Izribati tikvice( ja  obicno gulim al mogu i sa korom ako su fine domace ili fina kora) na onu stranu ribeza  kao što ribate  jabuke za štrudlu..
      Dodati jaja, malo izgnjecen feta sir i mladi sir i izmješati.. tome dodati brašno sa praškom za pecivo .. i sve izjednačiti.Smjesa je dosta gusta.. Nazalost nisam slikala.. 
      Zagrijati aparat za wafle..ja stavim na prvi malo ulja  i izliti kašiku dvije i peci par min 2-3 min ..

    2. 2.
      Waffle sluziti uz mladi sir, paradajz cherry  ili uz neki slican dip.. 

Nema komentara:

Objavi komentar