četvrtak, 24. svibnja 2018.

Smoothie crveni grejp i šumsko voće

Jucer nisam imala kuci nekog posebnog voca 
izuzev grejpa i  zaledenog šumskog.. I kontam 
probat cu ovu kombinacijupa kako god.. 
Obicno sa grejpom pravim kombinaciju 
naranda i citrusi.. Odusevila sam se okusom da
sam i danas napravila isto.. 


dobro jutroooo
  • veći crveni grejp
  • 1 s. kašika borovnica
  • 1 s.k kupina
  • 1s.k. malina
  • 1.s.k višanja
  • 2-3 kom jagoda
  • ili stavite ako je mix 1-2 šake šumskog voća
  • Priprema

    1. 1.
      Oguliti grejp i malo ga razdvojiti na pola radi lakseg blendanja.. 
      Nasuti i uzivati.. 
      Ja sam mjere stavila odokativno jer sam vadila iz kesica pa otprilike tako.. 
    2. Dodati šumsko voće i malo vode u  nutri bulet .. i sve miksati 1-2 min.

Nema komentara:

Objavi komentar