srijeda, 30. svibnja 2018.

Salata sa kruhom i paradajzom

Nedavno sam pravila toskansku salatu sa ciabatoom i ona me odusevila https://wwwslatkoslanikutak.blogspot.ba/2018/05/toskanska-salata-sa-kruhom.html.. Ovaj recept je dosta slican al se malo razlikuju namjernice.. I ova mi se salata jako dopala..pa i nju zapisujem..


Sastojci:
 kruh ciabatta
1/2 svežnja bosiljka ( ja sam to natrgala malo bosiljka otprilike)
1 svežanj rikule (šaka)
1 glavice crvenog luka( ljubicasta kapula)
3-4  srednja kom   paradajza
sok od pola  limuna
4 kašike maslinovog ulja
1 kašika manja senfa
so, papar
1-2 češnja češnjaka

Priprema:
Kruh nasjeci na komadice velicine zalogaja i staviti na lim za pecenje i peci 5 min.
Po receptu na malo ulja proprži se cesanj cesnjaka i doda na to kruh..
Ja sam imala neke  stare ciabatte koju sam ranije propržila na malo maslinovog ulja uz dodatak malo origana i bosiljka..i zacina..  Tako da vam to ostavljam po želji..
Paradajz nasjeći na šnite.Bosiljak natrgati.. Luk oguliti i nasjeći na tanke ploške..
Rikulu staviti dodati paradajz, bosiljak.
Preliv-dresing :
Limunov sok, maslinovo ulje, senf, so, papar i jedan cesanj cesnjak nasjeckani izmješati i preliti preko salate.. Dodati i kruh..







Nema komentara:

Objavi komentar