utorak, 22. svibnja 2018.

SALATA OD CELEROVIH STAPKI,JABUKE I ANANASA


Proljece i ove promjene moj organizam trazi da jedu ovakve kombinacije vocno povrtne  pa dodajem jos jednu opciju ove salate jer sam ranije objavila recept sa kombinacijom celera i jabuke https://wwwslatkoslanikutak.blogspot.ba/2017/06/salata-od-celerovih-stapki-i-jabuke.html. Prijateljica mi je rekla da dodaje ananas u ovu salatu doduse sa korjenom celera ne stapkama  pa sam odlucila da probam.. Mene je odusevila kombinacija ananasa kako dobro pase.. 





Sastojci:
  • 3-4 kom stapke celera
  • jabuka
  • manji komad ananasa ne cijeli ananas nego jedna trecina 
  • šaka oraha
  • sok od pola naranđe
  • 1-2 s. kasike ulje maslinovo ili od kospica grozda ( ja sam stavila od grožđa)
  • 1 supena kašika meda
  • 1 mala kasika bijelog sirceta (aceta balsamiko)

Priprema:
Jabuku ne guliti isjeci na kockice ili po zelji.. Celer stapke isjeci na snitice...Ananas takode isjeckati na kockice..
Isjeckati malo orahe.. 
dresing: naranđin sok iscjediti, ulje, malo po potrebi bijelog aceta, med izmješati i preliti preko salate.. 

Nema komentara:

Objavi komentar