ponedjeljak, 28. svibnja 2018.

Piletina sa lemon paperom

Nedavno mi je prijateljica rekla kako koristi ovaj zacin, i to da krasno pase uz losos. Ja sam ga nasla kod nas i probala sa piletinom i fantasticno paše..Vrlo osvjezavajuci. Inace jako volim taj citrusni ukus sa piletinom..








Sastojci:
1 kom pilecih fileta ( mislim na dva komada)
sok od jednog limuna
2-3 kašike maslinovog ulja
1 kašika lemon papra
bosiljak,origano  pola kaškice male
so,
1 limun isjeći na šnite

Priprema:

Pileće filete isjeći na šnite kao šnicle ne mora previse tanke. .. Maslinovo ulje, sok od limuna, zacine izmješati i piletinu staviti u tu marinadu. Neka odstoji bar 30 min al bolje je i duze..
Zagrijati tavu i staviti šnicle i pržiti dok dobije boju nekih 6-7min sa svake strane. Dodati šnite limuna i pržiti skupa..
Ja sam dodala malo vode pred kraj i sacekala da malo uvrije i dobila fin sok od pecenja.
Ja sam jela uz đuved rizu.. i salatu.. moze se konzumirati uz rizu, krompir, neku zitaricu, zeleno povrce po želji







Nema komentara:

Objavi komentar